۱۳۸۷ آبان ۷, سه‌شنبه

نقطه شروع...

بنام خدا


سلام
به ياري خدا و تلاش دوستان باتجربه ام (كه اميدوارم روز به روز تعدادشون بيشتر و بيشتر بشه) در اين وبلاگ سعي ميكنم به چند هدف برسم .
اول اينكه سطح دانسته هاي خودم رو در اين زبان ارتقاء بدم .
دوم ، دوست دارم به اون كساني كه مثل خود من عاشق فراگيري زبان فرانسه هستند كمكي كرده باشم .
و بالاخره اينكه بتونم دوستاي خوب و ناب براي خودم پيدا كنم .
مطمئنا" نظرات و انتقادات شما بيننده عزيز وبلاگ ميتونه من رو زودتر به اهدافم برسونه ، پس لطفا" تنهام نگذاريد... يا حق

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقاي مهدي
وبلاگ خيلي خوبي داري ... موفق باشي

ناشناس گفت...

من از اصفهان هستم . از مطالب مفید شما خیلی استفاده کردم.موفق باشید. لطفا آموزش را ادامه دهید متشکرم.

ناشناس گفت...

سلام. ممنون میشم در مورد mieux.meilleure و موارد استفادشون بهم کمک کنید

Royaye Danesh in Europ گفت...

سلام آقا مهدي
وبلاگ خيلي خوبي داري. من از هلند از مطالب مفید شمااستفاده می کنم . امیدوارم موفق باشید.منتظر مطالب جدید آموزش فرانسه هستم. متشکرم.

علیا گفت...

سلام.
اولین باره مطالب رو دیدم. خیلی خیلی ممنونم وامیدوارم با استفاده ی صحیح از مطالب، سپاسگذار شما باشم.
در پناه دوست...

sudabeh گفت...

salam mikhastam be shoma begam ke kheili mataleb ali vali .... .diga mikhastam beporsam shoma cheghad be françe mosalat hastin akhe man dar farnçe zendegi mikonam.

مسعود گفت...

سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون.واسه من که می خوام از 0 شروع کنم خیلی خوب.واقعا متشکرم.

ناشناس گفت...

سلام، ممنون از مطالب مفیدتون وبلاگ خوبی دارین، خیلی دوست دارم فرانسه یاد بگیرم، به وبلاگ منم سر بزنین، خوشحال میشم

ناشناس گفت...

راستی یادم رفت آدرس وبلاگمو بهتون بدم: epsilon7.blogfa.com

حامد گفت...

سلام خسته نباشید
مطالب خوبی دارید که برای شروع مناسب و راضی کنندست خواستم ازتون تشکر کنم

zara گفت...

merci pour votr information
bon courage

ناشناس گفت...

سلام مهدی . متشکر از کمکهای شما . خیلی به زبان فرانسه علاقه دارم اما نمیدونم از کجا شروع کنم ! به ادرس جدید وبلاگتم رفتم اما اشتباه بود !!! اجازه هست باهات تماس بگیرم که کمکم کنی ؟ لطفا ......اخه نمیدونم از کجا شروع کنم ! اگه ممکنه بهم کمک کن مرسی ..........منتظر جوابتم ! فردا برمیگردم ! فعلا بای

مهدي گفت...

سلام
از اينكه اينهمه زحمت رو قبول كردي سپاسگذارم.

محمد گفت...

سلام آقا مهدي ،دست گلت درد نكنه .من تازه امروز با وبلاگت آشنا شدم ،ميشه بگي بقيه درسها رو كي شروع ميكنيد

يوسف گفت...

سلام ممنون موفق باشيد.

ناشناس گفت...

سلام من یک یک دختر 13ساله هستم که 3
روز دیگر در درسه امتحان فرانسه
دارم و سایت شما خیلی خیلی کمکم کرد.
ازتون واقعا ممنونم.

دانشجو گفت...

سلام
مطالب وبلاگت در مورد زبان فرانسه خوب ولی کلی و مقدماتی بود.

ناشناس گفت...

سلام برای شروع وازه های کاربردی خوبی گذاشتی ممنون

ناشناس گفت...

دمت گرم حال کردم

ناشناس گفت...

خیلی خوبه...ممنون